lördag, maj 30, 2009

Nya Grannar

Jättekul faktiskt att jag har fått nya grannar, det bästa är att de är vänner till mig. Vilka sköna grillfester man kan ha. 
I detta nu har de lite partaj så Stina och Linda kom över en stud och snackade. Trevligt. Jag blev inte helt ensam på lördagskvällen ändå. 

Hampus ligger inne och sover, lillasyster skall för en gångs skull unna sig lite ensamtid och har klätt upp sig jättefint. Hoppas hon får det riktigt kul i kväll!

Jag mölar i mig chips från igår och känner mig nöjd med dagen på Siba. Älskar Siba speciellt vår nya butikschef Kaj, as grym. Ordning och reda! Känner mig helt lyrisk av förbättringarna, kom in och kika!
Badkillen 

1 kommentar:

Johanna sa...

Är han bra eller är han bra??? Kaj syftar jag på då. Så jääävla skönt med någon som bryr sig. Jag har ju lätt de snyggaste lagret nu i alla fall =) Han tar till sig saker o ting och förbättrar det man säger till honom. helt underbart!!!