lördag, maj 09, 2009

Benhinna!

Det värker i mina benhinnor. Hatar mina benhinnor, de har förstört mitt liv. Jag var tvungen att sluta dansa efter att doktorn berättat att det skulle bli kroniskt om jag inte slutade. Tror att det blev det, jag kan inte springa på löpband eller asfalt eller något för då gör det apont under skenbenen och det strålar liksom bakåt och upp i knäna. 
Orsaken idag beror på Sibas hårda golv, har alltid ont efter jobbet. Måste skaffa hålfotsinlägg eftersom jag är plattfot. Tråkigt!

Så är det, notera detta nu! Mikke viktiga!

7 kommentarer:

Patrik sa...

Noterat älskling! :)

Christian sa...

Benhinnor är verkligen bara till besvär. Kan man inte operera bort dem...? Lite som mandlarna, liksom. :)

Chaluda sa...

Christian: Man kan bara snitta dem.. Men det känns bättre att kanske testa inlägg först, kanske..
Fan kanske skall ta det på en gång, och köra mandlarna samtidigt så slipper man få problem i framtiden. Ähh ta blindtarmen oxå!

Christian sa...

Hahaha! Vad klarar man sig mer utan? Gallblåsan. En njure kan man ju alltid avvara. Lilltårna känns också rätt onödiga, va? :D

Chaluda sa...

Christian: lilltårna ja.. Ringfingret likaså! Hade klarat mig bra utan fettdepåer också, typ..

san sa...

varför har män bröstvårtor? onödiga tycker ja... fast behåll du dina lotta!

Chaluda sa...

San: Mina är förbrukade redan. Tror inte de behövs mer.