onsdag, maj 06, 2009

Gossinani!

Jag somnade när jag nattade Basse, dags att lägga sig nu då?

Varför inte?

På fredag skall hela kontoret till Liseberg och köra femkamp efter det blir det Hard Rock och lite mingel. Vill så gärna följa med. Vi umgås aldrig på jobbet, ingen fika eller snack, bara kör på i vår egen riktning, helt oacceptabelt. Sådana här saker behövs för att stärka lagandan som krävs när man skall arbeta tillsammans som vi gör. Jag vill vill vill...

Jag får fundera på detta. Sängen tidigt i kväll är redan bestämt! God natt!

6 kommentarer:

Patrik sa...

Du är underbart fin mitt hjärta, ska spara ner den bilden! Saknar dig! :'(

Chaluda sa...

Jag bara tänker..

Patrik sa...

Vad tänker du på då?

Chaluda sa...

jag tänker på McDonalds

. sa...

Charlotte charlotte, du är så rolig.. HAHAHAAAHAH

Jessica sa...

Tack vännen :)
Men om du vill får du jättegärna komma förbi en stund med basse, han är så välkommen så :) Puss