måndag, maj 04, 2009

Syskonkalas!

I natt har jag och Patrik sovit med tjocka kläder på en liten soffa och trängts mellan midnatt och 06.15. Vi somnade helt utmattade av kyla efter glassen med banan. Något har hänt med värmen i huset, muy bad!

I dag har muffins bakats till en planerad picknick vid min stora systers sjö i Lindome. Lillasyster Caroline vad med och bjöd på pannkakor och köpta kanelbullar. Härligt, men måste det blåsa sådär mycket? Vi bidrog alla med varsin son (Annica med sin hund Nico).

Min fina systrar, lika mig?

Jag längtar efter ledighet och påhitt, resor och nya upplevelser, kan man få det eller? En Stockholmsresa med Jennie till kanske? Eller skall vi ta Malmö eller Köpenhamn nästa gång? New York, Peking?

7 kommentarer:

. sa...

Charlotte, till Hägersten först. Sen vart du vill. Jag är desperat. Undra vad det är med våra barn och Afrika? Frida kommer bli sån mulattmorsa-ha massa ungar med blodbanor från Uganda och Kongo. Basse kommer säkert bli sån där missionär med halmhatt och serum i fickan mot farliga sjukdomar.

Christian sa...

Tre veckor havskajak på Tonga. Let's!

Chaluda sa...

Artistic: Jag vill också bli missionär med halmhatt.. Hägersten på torsdag?
Christian: Jag är på!

. sa...

ska vi?

san sa...

ja hoppas verkligen inte det blir New York innan L.A....
om det blir ew York så får ja la flyga dit å möta upp dajj =)

matilda sa...

och barcelona med Matilda =)

Chaluda sa...

Här skall det resas märker jag :D Gött!