tisdag, maj 05, 2009

Yippie!!

Det var så fint i mitt lilla kök när jag kom hem efter jobbet. Nya vitvaror gratis!

Jag blev direkt sugen på att laga massa mat. Det blev lite korv-stroganoff som jag delade med en gammal vän, Sofie! Hon överraskade med en superstor chokladask och fina blommor, blev lite rädd att hon skulle fria, nästan. 

Nu är hela mitt köksfönster fullt av fina blommor, och så har jag nya vitvaror. JAA!

Är också extra stolt över min son som kan skriva en massa bokstäver. Mensa?

astråkiga bilder men bättre än inga, eller?

2 kommentarer:

Christian sa...

Shit vilken lyx. Man kanske skulle byta till hyresrätt?

Mensa? Bah! Klubb för inbördes navelskåderi. Satsa direkt på ett Nobelpris istället.

Chaluda sa...

Christian: Är töntigt glad över mina nya inventarier, står och rycker i kyldörren och njuter av dess tysta stängning. Charlie=tönt

Jag blev hyfsat överraskad när ungen sätter sig ner och skriver en massa bokstäver.. Han kunde inte namnet på alla men han visste ändå hur de såg ut. Jättekul!

Nobelpris it is! :)