fredag, maj 22, 2009

Svar på frågorna

Få frågor, bra sådana.

1. Var ser du dig om fem år?

Färdigutbildad eller möjligtvis studerande. Basse är då åtta år och går i skolan. Jag äger en lägenhet och trivs bra med livet. Troligtvis har jag fått gjort lite saker i livet som jag önskar t.ex börjat dansa igen och lärt mig fotografera bra. Men som den är Hjalmar sa: Jag vill så mycket som jag skulle vilja att jag inte ville.

2. Utanför närmaste familjen, vem har betytt mest för dig i livet?

Utan tvekan Camilla Rönneke, en person som jag ser upp till otroligt mycket och som får mig att kämpa på.

3. Vilken historisk person (levande eller död) hade du helst velat träffa över en middag?

En förel är ju att jag skulle kunna tala med denne. Så de får ju bli en engelsk-, spansk- eller svensktalande så Jesus faller bort direkt även Cheops(skulle vilja veta hur han fixade pyramiden). Men mest av allt idag skulle jag vilja gå på middag med min bästa vän.

4. Helt random får du en hel månads ledighet att ägna åt sådant som du länge velat göra men vanligtvis inte känner att du har tid med. Samtidigt får du inte spendera en enda krona. VAD skulle du hitta på då? Bortse från praktiskt mum-thinking i stil med, hur köpa mat, bensin osv.. ;)

Jag skulle backpacka och låta benen ta mig vart de ville tillsammans med en god vän och en massa crazy ideér. Vi skulle träffa en massa nya och intressanta människor och bara LEVA. Hakuna Matata!

Tycker att fler borde ställa mig mot väggen nu när de ändå får chansen, så frågelådan är fortfarande öppen (har hela hegen kvar).

Inga kommentarer: