fredag, maj 08, 2009

Glasögonorm!

Jag ogillar min glasögon så mycket så jag orkar inte angagera mig att fixa iordning mig på morgonen innan jobbet. Ser mer eller mindre ut som en skata nu förtiden.
Anledningen till denna utklädnad är att jag flår UNDER mina ögonlock. Ytan är skovlig och river PÅ ögongloben, det liksom trillar ner lite skinn som lägger sig som inflammerat ögonbajs.

Så länge jag har glasögonen är detta helt ok. Men nu är det så att jag har fått nog. Jag vill inte ha min fula och jobbiga glasögon som gör att jag känner mig som en grinig kontorskärring. Faktum är att mina ögon till synes krymper oerhört vilket gör att jag liknar en mullvad. Mole är jag.
Nu vill jag laseroperera mig i ögonen.

2 kommentarer:

Christian sa...

Fast jag tycker att du är rätt fin i dina glasögon, måste jag säga. Ja, OK, du är alltid fin.

nilo sa...

Jag tycker du är sexig på ett sofistikerat sätt i dina glasögon babe! ;)