måndag, maj 04, 2009

God natt!

I morgon skall jag få splajjdans nya vitvaror( kyl/frys, spis/ugn, fläkt), helt gratis! Gött att hyra ibland.
Har skrubbat mellan 21.30 och 22.30 och hoppas jag slipper skämmas för min skit i morgon.

ComHem har varit här idag, två installationskillar klev in i mitt hem och fick lite muffins. Den ena hade förklaringen på min extremt dåliga bild på TVn, antennkabeln i väggen har varit felkopplad i 19år. Han fixade det i ett nafs!

Nu skall jag dra på lite nya lakan och äntligen få sova i min säng.

Funderar fortfarande på att jag bör flytta, någon som vill hyra min i andrahand efter sommaren? Jag har kanske lite planer...

Måste man jobba i morgon? Antar det.

3 kommentarer:

matilda sa...

i andrahand?? lite planer?? tell me tell me =)
Ringer sen på rasten om jag hinner, annars när jag slutat (16,00) är jättejättenervös nu haha.. love you a lot!!!!

Christian sa...

Planer är bra! Det låter spännande. :)

Patrik sa...

Miss you!