fredag, maj 29, 2009

Också lycklig

Helt jävla otroligt, idag är jag som förbytt. Helt sjukt. Jag är så glad att jag kommer skina upp hela kontorskomplexet här i Sisjön och göra alla glada en vecka framöver.

Jag har i minst en veckas tid med en accelererande styrka känt mig otroligt ful, arg, godissugen som få, dålig, ont i huvudet, ledsen, helt oanvändbar och toktjock. Tjockare än Anna Book, på riktigt.
Alla med lite högre intelligensnivå än en gråsugga fattar ju att symptom som dessa är PMS. Polletten trillade ner igår kväll först när hela holken var röd. Hur otroligt korkad får man lov att vara -klart fan det är PMS!

Idag är jag så glad! Jag "hoppsade" till jobbet idag. Jag känner mig hetare än någonsin och byxorna sitter tom med löst. Jag är inte ens så tjock. Jag är otroligt smart och självförtroendet är på sin allra högsta topp. En knuff framåt beror lite på jag har en ny kavaj från ZARA. Patrik tröstade mig med denna efter att jag legat och gråtit som ett barn på grund av mina symptom i förrgårkväll.
Han hade också fixat med en överraskning, middag ute och massa mys när vi kom hem. Skall skryta lite mer med en bild när jag kommer hem. Han pysslar om mig när det behövs, tack!

Anledningen till denna feting PMS är nog att jag inte haft mens på fyra år. Idag oroar jag mig inte för dess återkomst, idag är jag sorglös!

6 kommentarer:

. sa...

Den kavajen är jag helt säker på att jag köpte i tyskland. Så nu har vi samma. Det är nästan lika bra att vi går i hop och blir en och samma person snart.

nilo sa...

Yes! Fortsätt så Babe!

Chaluda sa...

Artistic: Jasså har du också fått kavaj från ZARA? :) Då får vi planera när vi träffas så vi inte bär dessa samtidigt. Är det den i mjukt tyg, lite casual?
Nilo: I will! Ha en underbar helg med din mamma!

Christian sa...

Då kanske den där komplimangen kan komma väl till pass idag istället? :)

Patrik sa...

Hrrm.

Love!

. sa...

Nej, min är en jävlr dammsamlarkavaj. Så vi kan nog sluta frukta ett sammanträffande med samma kläder.