torsdag, maj 07, 2009

Alena

I dag har jag gått en mil, kanske. Man kan det när man är barnledig.
Upptäckte mot slutet att jag hade två ynglingar som förföljde mig, de visslade och viftade. Antar att de följt efter mig sedan de hojtade efter mig i början av rutten. Riktigt kusligt, så den sista biten blev en riktig kvick power-walk. Varför gör killar så? Vad tror de? Att tjejerna gillar det och följer med dem hem för ett ligg?

Har just pratat med den underbaraste människan i världen, Camilla! Fan vad jag saknar henne. En stor del av min vårdipp grundar nog i hennes frånvaro. Hon finns alltid med mig både i mina tankar och framtidsplaner. 

Jag saknar Basse också, kan jag inte bara få slippa sakna honom när jag väl har lite egentid?

Sen kväll idag igen.. Jaja, helgen är nära. Skönt även fast schemat är fullt med krängning av elektronik.

Det känns bra idag

3 kommentarer:

Christian sa...

Men jösses. Vilka obehagliga typer.
Du får försöka minnas att det finns trevliga killar också. Även om vi är få, haha.

(Och nej... saknaden slipper man aldrig. Men den blir hanterbar med tiden.)

Chaluda sa...

Christian: Småglin, kul att man skall bli skraj när man motionerar!!
Idag är lillen min igen. Vi skall mysa med My little pony och popcorn :)

Christian sa...

Ooh, fredagsmys! Har han någon favoritponny?
Vi drar till Köpenhamn om en stund här. Ha en fin helg!