tisdag, maj 26, 2009

Plätt

Det finns en sak som jag ser fram emot mer och mer..

Camilla är snart här igen och jag tänker aldrig släppa henne. Denna sommar kommer bli dunder.
Undrar( iår igen) om jag skall försöka bli brun. Jag blir sällan det. Snarare bleker solen mig, låter det helt orimmligt?
En gång i åttan blev jag inkallad till skolsystern eftersom att hon var orolig för mig. Hon tyckte att jag såg ovanligt blek och smal ut, men jag var det då. Inte ett endaste fel på mig. Förutom att det kanske var då min magmun pajade. Jag har sedan dess kastat upp min mat om jag rört på mig direkt efter maten. Jag måste liksom sitta ner i minst 20 minuter innan jag kan traska vidare eller typ städa. Detta har jag upplevt igen i helgen då jag varit ur mina rutiner och tagit promenader efter middagen till Valdemaren Jag kände mig lite som "Hans och Greta" när det kastar stenar så de skall hitta hem, jag kastade bara upp. Gastroskopin sade inget.

Som ni alla vet har jag lagt på mig ett par mycket oönskade kilon, haft lite ångest över detta i helgen. Nej! Jag tycker inte att jag är tjock men vill bara att kläderna skall passa och hava hälsan i behåll. Nu blir det andra bullar, inte kanel eller vanilj, det blir kvällspromenader.
Frågan är om min magmun tillåter detta?

Inga kommentarer: