onsdag, maj 20, 2009

Halvdag

Idag kom barnbidraget, då firade jag med en riktig lunch, Felix färdiga Broccolisoppa och fy fan va äckligt det är med färdigmat!

Önskar att lönechecken överraskar posetivt på måndag så jag kan inhandla något somrigt till både mig och Basse. Kan jag inte bara få 100 000 att handla för. Det hade varit så fruktansvärt kul!

Idag åker jag och Basse på räls upp till huvudstaden och semestrar tills på måndag. Tyvärr vet ni ju hur det blir när jag är på semester(i Stockholm) jag bloggar alldeles för lite men jag skall bättra mig. Fota mycket och lägga upp.
Nu kände jag nästan att jag cliffhang:ar er så ni inte heller glömmer av mig i helgen.

Tänkte också tvinga mig själv att blogga genom att lova er att svara på vilken fråga som helst om mig och sedan sammanställa här, be nice! Ett litet uppdrag till er ALLA!

3 kommentarer:

Christian sa...

Åhå, en utmaning! Det kan man ju inte motstå. :) Jag fuskar och har TRE (jätteenkla, haha) frågor:

1. Var ser du dig om fem år?
2. Utanför närmaste familjen, vem har betytt mest för dig i livet?
3. Vilken historisk person (levande eller död) hade du helst velat träffa över en middag?

nilo sa...

Jag kan svara på fråga nr.2 åt Charlotte..Svar: Camilla Rönneke.

Cam sa...

Min fråga till dig hjärtat lyder:

Helt random får du en hel månads ledighet att ägna åt sådant som du länge velat göra men vanligtvis inte känner att du har tid med. Samtidigt får du inte spendera en enda krona. VAD skulle du hitta på då?

Bortse från praktiskt mum-thinking i stil med, hur köpa mat, bensin osv.. ;)

För övrigt så längtar jag så mkt efter dig att jag nu drömt om dig två nätter i rad. Tror min sargade hjärna känner på sig att ett återförenande är på ingång.. ;)

Ha en underbar helg i huvudstaden och ge sebastian en baamsekraaam från mig.
Kärlek / Camilla