måndag, maj 18, 2009

Tanklös!

Har liksom inget att skriva idag. Kameran på min mobil är ur funktion vilket minskar mina tillfällen till att blogga. Hittade ett par renhorn i mitt industiområde, de bara låg där. De ville jag fota men icke.
Absolut dags för en ny telefon. Det blir det, serva bilen eller semester. Tyvärr får väl det tråkigaste vinna, servicen. Fy! 4000 laxar.
Oroa dig inte Camilla, vår semester är inte hotad. Det skall jag fixa även fast jag måste köpa en dansande apa och veva på en speldosa. Vi skall bara åka.

Patrik är hemma idag med Basse som fortfarande lider av förstoppnining(vet inte varför men jag säger helatiden förträngning).

Hampusmys ikväll.

1 kommentar:

Christian sa...

Kunde du inte ha plockat hem renhornen? Man kanske kunde göra en klädhängare eller nåt av dem.