måndag, juni 01, 2009

Morsdag!

Jag vet hur det känns att ha två barn. Idag har jag det. Det fungerar perfekt, jag passar att vara mamma till små bebisar tror jag, lite min grej. Eller så är det bara för att jag gillade mitt liv så mycket under Basses tid som jag känner så. Caroline är mitt uppe i en flytt helt allena så hon behöver verkligen hjälp, ring min hjälptelefon om ni vill ställa upp som volontärer. 

Hela Sibas datorsystem har legat nere idag så det har varit tufft att arbeta. Kassan och ALLT har varit ur funktion.

I morgon servar jag bilen, FY! Massa pengar åt skogen, det är en dyr service för en så liten och billig bil.

Snart kommer Camilla och räddar mitt liv! Onsdag kanske?

mina bejbis för några månader sedan 

2 kommentarer:

le camille sa...

yyaaayy! snart kommer jag och hänger med dig och dina guldgossar!!! kanske ringer dig ikväll då det föreligger risk för stort psykbryt inför morgondagen... ;) con amore... / c

Chaluda sa...

Ring när du vill hjärtat! Vi ses iaf snart :) Också lycka till i morgon!