torsdag, juni 11, 2009

Han e la go!

Sebastian slänger ur sig sköna kommentarer, här är gårdagens historier .
Igår när jag hämtade honom från dagis satt han och målade, man såg tydligt att det var en TV, en dator och pengar. Han berättade att han målade mina jobba. Jag frågade honom om han skulle måla pappas jobba också. Hans svar var "jag gillaj inte att måla sjräp"
Dagisfröken hade haft lite ont i huvudet under dagen och hade vid ett tillfälle bett barnen att lugna ner sig lite. Basse frågade då "haj du förstoppning i hövveet ellj?"
Vi åt för en gångs skull på Mc Donalds igår. När tjejen bakom disken packade ner hans Happy Meal satt Basse och skrek: "Mamma vill ha vuxenleksak också, kan inte mamma få en vuxenleksak, ge mamma en vuxenleksak." det blev en del fnitter i kön.

Nu är han borta hela helgen, igen och jag har semester från Siba. Flyger till Stockholm i morgon och hoppas på att inte dö eller försvinna.

2 kommentarer:

Christian sa...

"Vuxenleksak"... :D Han verkar vara så himla cool.

Nilo sa...

Sådan mamma..sådan son :)