söndag, juni 28, 2009

Phuuu

Ryggen värker och knäna svider, så brukar det se ut efter en helg på Siba. Mycket spring på hårt golv med dåliga skor. 
Patrik kom i fredags direkt efter en otrolig show på Röda Sten där Jennie fick varenda kotte i lokalen att skratta. Hon är så rolig så jag tror jag skall smälla av. Det var flera andra mer eller mindre duktiga komiker där men Jennie tog priset och spöade dem alla, och det är jag inte ensam om att tycka. Jag är så otroligt stolt och impad av denna kvinna! Hon är ett nöje jag starkt rekommenderar.

I morgon  är jag ledig efter en hel veckas jobb. En tripp med segelbåten och pappa väntar sedan kommer ytterligare en vecka. ALDRIG VILL JAG JOBBA MER!

Ingen bild idag tyvärr.

2 kommentarer:

du kan se vem på ip-nummret, jämför bara :P sa...

Hur har du lärt känna hon jennie?

. sa...

svar till psykopaten ovan: Jag och Charlotte fiskade i samma flugfiskeförening på 40 talet. Vi ar varit i Rostock på bussresa 56 gånger i hop och även träffat Roxette irl. Våa morsor knullade med varann på 70 talet när de arbetade på en fabrik som reparerar duschslangar. Min mamma hade aldrig med sig matsäck i plåtlåda så då bjöd charlottes mamma min mamma på sin.

Hur fan lyckades du ens lära dig skriva? Verkar ju helt skev i framgaffeln i alla fall.