fredag, juni 05, 2009

Energi

Camilla är ett mysterium, det håller alla som känner henne med om. Hur kan en människa vara så felfri och lysa upp så människors liv som hon gör? Idag är jag i alla fall fylld av energi, motivation och framtidsplaner. Hon får mig tro att jag kan regera världen om jag vill, hon känner den riktiga Challe som aldrig ger upp eller nöjer sig. Hon som alltid är på jakt efter nya utmaningar och sätt att utvecklas. Shit, vad jag behöver henne i mitt liv. Mer än jag tror.
På tisdag skall jag kolla på lägenhet, i Linné. Det kanske blir något? Vad tror ni?

Bara att lämna henne i kväll var tufft, vilken tönt jag är va?

I morgon kanske jag skriver om något annat än Camilla, kanske..

På vårt senaste galaj, i december! Dags för en uppdatering kanske?

2 kommentarer:

matilda sa...

Om det blir Linné så är det ju bra slottskogen som skiljer oss åt =)
Håller mina tummar. puss puss

Christian sa...

Klart det blir Linné! :)

Gud vad skönt med vänner som kan ge varandra sån energi. It's teh shit.