söndag, juni 21, 2009

Två göteborgsvistelser och ett farväl

I förmiddags åkte jag, Pat och Basse till Slottskogen och mötte upp mamma, Carro, Niclas och Hampus för en picnic. Vi åt sedan började det regna så det blev inget "Barnens zoo" idag.
Har haft vattenkrig i solen och livat upp det på vår gård här i Fors, tokigt.
I regnet i Slottskogen, på väg hem
Min "nya" storebror skickade ett meddelade att de lämnat Halmstad för dagen och besökt Liseberg. Klart vi skulle dit. Jag, Carro och Sebastian. Pat åkte i min lille bil bakom men våra vägar skildes åt innan Liseberg då han skulle till Stockholm.

Basse med Kaninen Svea
Farfarsbilar, men de går fint ändå. Trotts åldern.
Basse kan köra bil, man han gillar det inte
Blottade tänderna så mycket så att de blev torra och läppen limmades fast på tandköttet. Definitionen av lycka?
We are flyin'
Basse vann en Daimpåse och hoppade av lycka
Nice

Sen kväll med Charlie. Jo jag skall sova nu. Lite glad idag, är ju ledig i morgon. Love!

2 kommentarer:

san sa...

va goa ni är! Va stor basse är!! ja kommer nog alltid få en shock varje gång ja kommer hem av hur mycket han har växt!
Nästa gång ja kommer hem kommer det ju ha vart ett år sen sist.
Och ja, jag tror du spika definitionen av lycka där!!
Kan du adoptera mig? Ja vill ha dig som mamma också!!
Saknar er massor!!!

Chaluda sa...

san: Ja han är snart en jätte ;) Jag adopterar dig gärna men då kan du glömma dina dumheter som att flytta till USA, annars blir det skamvrån!!! ;) Saknar dig med! PUSS!