tisdag, juni 02, 2009

God Morgon!

Min stackars son ligger hemma och spyr. Han är hemma från dagis idag igen. När skall detta sluta? Jag tycker synd om honom samtidigt som jag oroar mig för jobbet. Jag hade också undrat om och varför han är sjuk så ofta, jag har verkligen inte råd att vara borta mer heller. Hoppas han håller sig frisk nu framöver.
Tidigare spydde han ner halva soffan, så det blir till att tvätta idag. 

Han somnade innan sju igår efter att ha sovit två snabbisar under dagen så jag borde ju misstänkt detta tidigare, men med värme i luften är ju inte någon sig själv och man blir tröttare än vanligt.

Får passa på att storstäda idag, någon nytta får man ju göra.
Min stackars krake

4 kommentarer:

Patrik sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Patrik sa...

Stackars lilla Basse, krama honom från mig! Puss älskling!

Chaluda sa...

Patrik: Även fast jag är tjock!

. sa...

Magmunnen?? Kanske nåt i släkten. Jag är inte skojjig nu utan helt allvarlig. Kanske är nåt med maggen. Det kan ju påverka immunförsvare. Krya på DIG BASSE!!!