torsdag, juni 18, 2009

Avsmak

Har inte haft någon vidare lust att skriva bloggen förren nu. Såg först igår några otroligt intressanta kommentarer som någon anonymt skrivit i bloggen förra veckan.

Jag bara undrar vad det är för människor och ber dem snällt och moget att aldrig kika in hit igen.
Ni har ingen aning om hur jag är som person, som mamma eller vad jag tycker är viktigt i livet så era anklagelser står fullkomligt utan grund och är obetingat påhittade.

Har ni något att invända så tycker jag att ni kan ange riktiga namn och kontaktuppgifter på ett omgdömesgillt och rakt sätt, tack!

Några frågor eller invändningar på detta kan ni lämna i kommentarsfältet nedan.

Tänkte först att jag inte skulle bry mig men som vanligt skriver jag vad jag känner för just för stunden och då blev det detta, trevlig läsning!

1 kommentar:

. sa...

du skulle bara svarat nåt helt irrelevant tillbaka. Don´t defend yourself- Då har de fått dig dit de ville.

Skriv istället att du ger Basse sil och lina till kvällsmat och att han gärna får äta i soffan om han lovar att slå dig innan.