tisdag, juni 09, 2009

Underlig

Dagen har passerat fort likaså tusenmiljoner känslor och tankar. 
De dagar då humöret ej är på topp skall jag inte blogga. Jag bara skriver en massa bajs som inte alls är roligt att läsa, tråkigheter. Alldeles för privata tankar för att läggas ut på bloggen. Får skaffa dagbok eftersom de dagarna har blivit fler och fler det senaste. En vacker dag kanske bloggen försvinner helt.

Kollade inte på lägenheten idag, jag var där men allt blev fel. Först skulle Caroline, Hampus och Basse komma med men jag glömde lämna bilbarnstolen på dagis,, så jag blev stressad att hinna hem eftersom mamma fick ta honom. Jag skulle också möta Camilla och Ann-Sofie precis utanför porten men mobilen glömde jag på kontoret och Camilla glömde vägen till lägenheten. Det blev så att jag fick stå och vänta på dem och ingen kunde nå mig, tillslut drog jag men hittade dem på vägen, helt vilsna. Klockan var sen och motivationen var borta.

I alla fall fick jag god mat hos lillasyster.

Nu bedtime! Kanske lite lip.

1 kommentar:

Nilo sa...

Imorgon är en ny dag hjärtat..