tisdag, juni 30, 2009

Bajs

Ååh vad jag är dålig på att blogga. Jag älskar att skriva här men har på sistonde undra vad i helvete jag skall skriva. Tänker inte trötta ut er med endast skriv om vad jag har gjort under dagen för så intressant är inte mitt liv, tyvärr. Vad har jag skrivit innan? Bara skit?

Idag sitter jag i alla fall på jobbet och är bränd på kroppen. Mysigt.
Jag kan verkligen inte få nog med att vara ledig och har återigen gått i en planderad dvala fram till fredag igen. Ledig helg. Hoppas solen inte försvinner tills min semester kommer, eller fan skit samma. Bara jag får vara overksam ett tag.

Har jag berättat att jag skall köpa lägenhet? Min hyres- skall bli bostadsrätt. Underbart kul!
Nu skall det snickras och byggas och fixas så jag kan få en ordentlig slant för den när jag säljer.

Meddela mig gärna, det är kul!

3 kommentarer:

san sa...

ohhh va kul!!! Va roligt för dig!!

=)
Ja vill också hamra och måla och fixa!!
När ska den köpas då?? ja tycker vi ska ha fixa kvällar i september när ja kommer hem =)

Chaluda sa...

san: Ja det är helt otroligt underbart! Klart du skall få hjälpa till. Kan du lägga klinker? ;) PUSS!

san sa...

ne men ja kan säkert lära mig haha