onsdag, juni 10, 2009

Hur skall jag hinna...

..tvätta 5 maskiner tvätt innan mörkret faller
..hitta kläder till morgondagens fest
..diska all disk innan matresterna möglar
..duscha och smörja in mig innan jag somnar
..jobba färdigt så jag inte missar planet på fredag
..vara med min kärlek så att jag blir mättad innan jag skall tillbaka hem
..leka med min son innan han aldrig vill leka med mig mer
..damma
..umgås med min bästis innan hon lämnar mig igen
..fila naglarna innan jag liknar en tattare igen
..läsa den där boken som jag önskar jag skall få ro till

......bara leva
tiden går för fort

3 kommentarer:

Patrik sa...

tvätta hos mig. duscha snabbt innan du ska sova. planet missat du inte, de lovar jag. du planerar in de bra de vet jag. du kommer aldrig bli mätt på kärlek, de ska jag se till ;-). lek med sebastian så fort tillfälle finns. damma kan jag göra nästa gång jag kommer (snart). fila naglarna samtidigt som du läser boken, de kan du göra på planet. PUSS!!

Nilo sa...

Fan vad bra Patrik! Du kan bli hennes personliga planerare..det behövs som du märker ;)

Patrik sa...

Patrik - personlig agent och manager. Hur bra låter inte det då Nilo? Vet du! Du kan ju faktiskt få de ärofyllda uppdraget som livvakt så är startfältet komplett liksom!