tisdag, juni 02, 2009

Nostalgia

Efter Desperate hos Nilo blev vi inbjudna till en liten, vad säger man nuförtiden, krog(?). Jag drack något innehållande en drinkpinne och var förmodligen äldst på stället förutom alkisarna som dregglade i hörnet, de var äldre. 
Träffade Bella som var i sällskap att ett par mycket distingerade ynglingar ifrån Kullavik med kavaj-näsduk och sjal(heter det så även till XY?) de försökte på ett gentlemannavis 
erbjuda sig att ha efterfest i vårt hem, vi tackade artigt nej och drog. 

I bilen spelas en skiva som min Camilla brännde för exakt SEX år sedan. Precis innan min flykt till Spanien. Hittade den hos min lillasyster igår och släppte en tår, vilka tider!  
El Jueves, cariño, es el día mas esperado nunca! Me has faltado mucho pero dentro un rato estas tu conmigo, como siempre debe ser. 
Jag och Cam i samma tider då skivan brändes, undrar vart fransvästen tog vägen?

Jag och Nilo i en Skypetelefon eftersom min ligger på lagning sedan idag.

5 kommentarer:

bella sa...

Du är fantastisk. de var sliskiga, men man är väl van, med tanke på att man känt dem i 5 år nu! :P hahaha du är fantastisk challe! <3 Puss Bella

Fanta sa...

Challe är vi I TELEFONEN? Din drink hade dig fortfrarande påverkad när du kom hem märker jag ;)

Chaluda sa...

Mjölk: Japp det är vi där. Berusade på något helt annat än alkohol. Btw Den är liten och trång den där telefonen, jobbigt!

Joanna sa...

Hahaha, västen finns nog kvar i nån låda på vinden kan jag tro, bland utklädningskläderna :P

Ha det fint

Chaluda sa...

Joanna: haha den är het!