måndag, juni 15, 2009

Min frånvaro

Som jag trodde lyste jag med min frånvaro på bloggen. Kul att ni kikade in i alla fall, har bara tappat 3/4 av mina läsare under helgen. Det är ett heltidsarbete om man skall tänka på att fånga läsare och behålla dem. Inget i mitt intresse som ni märker.

Jag flög och överlevde. Har haft en barnfri helg med Patrik, längesedan. På fredag kommer han igen åker på söndag och kommer nästa lördag igen. Då flyttar han in. Aja bara i fyra veckor men ändå han flyttar in.

Har haft en underbar dag med mina väninnor i solen idag. 
Jennie, Kevin snart 4år och nyfödd flicka utan namn 7 veckor
Caroline med Hamus 9 månader och
Jag med basse 3½
Jag har en massa fina bilder men i respekt till min väninna lägger jag inte ut dem på nätet, så det så!
Tre timmar på lekpark och lika många i min trädgård. Nu är jag slut. Skall bara plasta in melonerna och frysa in korvbröden som blev kvar.

God natt annars!

Inga kommentarer: