måndag, juni 01, 2009

Ledig

Älskar att vara ledig men får lite ångest och är ofta stressad eftersom jag vill göra allt på denna dag. Jag blir en surfitta och grinar när det blir köer och dylikt eftersom det tar min lediga tid.

Känns som att jag inte har gjort ett skit idag men ett IKEA-besök har hunnits med och bilen har varit på service. Jag har också sovit en liten stund mitt på den soliga dagen efter få timmar i natt. Fixar i trädgården också.

Jag är inne i en djup och svår bloggsvacka och känner mig inte alls kreativ. Det behöver hända lite i livet, till helgen blir det lattjo. 
Skulle ju lägga upp en bild på vad Pat överraskade med i torsdags, han är go den. B&J-glass(min favvosmak- halfbaked) Herrljungacider och vindruvor. Mitt i prick!

1 kommentar:

Nilo sa...

Nä fyfyan vad fint han hade gjort det! Härligt!