lördag, januari 17, 2009

Vaknade denna morgon och var helt slut. Smakade fortfarande tandkräm i käften, så lite hade jag sovit. 

Kan inte förstå hur lite tid jag har haft den här veckan. Sovit ingenting och bara stressat och jobbat. Nu sitter jag på tåget till huvudstaden och tänkte strax ta mig en liten tupplur. 


Att åka tåg är ju otroligt mysigt. Tror att det är det enda stället där jag får riktig ro. Man gör inget men är ändå på väg någonstans, mycket att se i fina Sverige.  Man får ju myror i brallan av att bara sitta annars.


Underbart väder ute som får vilken vinterdeppad människa som helst på glatt humör, är det vår påväg? Jag ser i alla fall ljuset i tunneln.


Får se hur skrivglad jag är resen av helgen. Tänker på er ändå!



Bjuder på en härlig sommarbild! Jag diggar min frill.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har också vart i huvudstaden i helgen, tors-lör. Kul o mysigt var det och jag ska dit igen till våren/sommaren, helst med kompisen Hanna :)
Ha det bra!
Kram