onsdag, januari 21, 2009

Frisk på prov..

Stannade inne hela förmiddagen för att se om Sebastian hade blivit lite bättre.
När klockan slog 12 och barnet hade roat sig med att titta på 'My little pony' ryckte det i benen och jag tyckte att en oskyldig tipp till IKEA skulle passa fint. På prov.
Ringde syster som gärna hängde med.


Jag med mina barn..

Åkte dit lite snabbt för att köpa en hylla, ett par gardiner och två ramar. 
Men på grund av någon strejk hos en leverantör i Polen fanns inte något av det jag ville ha.
Åkte hem med nya matlådor och påsklämmor.

ÅÅ Jag är så glad, har fått en skinande bil. Basse somnade i bilen på väg hem så jag stannade vid en mack. Jag dammsög, tvätta och damma av min lille bil. Detta är något som legat över mig i flera månader nu så det är skönt att få det gjort.

Basse verkar må bra men är han verkligen helt ok? Natten och morgonen får avgöra om det blir dagis i morgon. 
Jag får så fruktansvärt dåligt samvete när jag är borta från jobbet. 
Fel, jag vet för barn blir sjuka och då är det bara till att stanna hemma. Alla vet ju att det är så ändå känns det lite 'inte ok' att vara hemma. Vet inte om det är något jag bara känner med min höga arbetsmoral eller om det verkligen är så. Jobbigt i alla fall.

Ser fram emot imorgon, första dagen på gymmet!


I alla fall har jag en calzone i hövvet idag med mitt lilla hår

NU KAN ALLA MINA VÄNNER RINGA MIG IGEN! PÅ MITT GAMLA NUMMER!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså, jag blir förbannad av all längtan. Känner mig ensam och väldigt ledsen. Förstår du vilket tomrum du lämnat efter dig?

Chaluda sa...

Patrik: Förlåt älskling!! Men vi ses ju snart igen :D Massa pussar!

Anonym sa...

mitt hjärta! insåg just att jag blir tvungen att sluta läsa din blogg. längtar hem alldeles för mkt! livet är orättvist! älskar dig högre än himlen / din c

Chaluda sa...

ÅÅ gumman!!! Har vela prata med di så mycket.. Saknar dig med ju! Kommer snart till dig! Älskar dig med min ängel!!! Lycka till nu!

Anonym sa...

dammsög du i bilen samtidigt som han låg o sov där? hur funkade det?

Chaluda sa...

Joanna: Han är van vid dammsugarljud.. Det var det enda han kunde somna till förutom mammas tutte när han var liten.. Monotont ljud är sövande :D heheh!! Han sover alltid som en stock!

Janna sa...

hejj! Tack så mkt, visst är dom underbara mina små grisar =) tog jätte söta bilder på dom idag men överföringssladden eller va man ska kalla den är spårlöst försvunnen, ska leta imorrn så lägger jag upp dom =)

Klaus-Peter Beiersdorf sa...

Jag är ledsen, men som man och med de autonoma egenskaper jag har att ”utnyttja vinklarna” så har jag VÄÄÄLDIGT svårt att titta på ditt hår på den här bilden. Sorry!

/Klaus