måndag, januari 19, 2009

Estocolmo

Nu är jag i Patriks nya och jättefina lägenhet, själv..
Han är på jobbet och sänder för första gången live på hans nya tjänst. Samma företag som The Voice men denna kanal är såå mycket bättre. Snart skall jag upp dit och störa honom.

Radio 107 5 heter den, lätt mycket grymare än Voice!
Man blir på så bra humör! Perfekt på gymmet, när man städar eller på kontoret då dagen börjar kännas för långtråkig. 
Man får lite fredags/festkänsla, sedan att min bejb kommer sända mellan 14-19 gör det ju hela lite extra bra. Han är SÅ duktig! Lyssna på honom! Klicka på webbradio!

Tyvärr så spelas den bara på radio i Stockholm, så utanför Sthlm får man lyssna på nätet.

                                                                                                                                                   

2 kommentarer:

Anonym sa...

Finns bara en station som gäller ;) Jag längtar efter dig jättemycket!

. sa...

"Jing" om du lever. Jag har försökt i flera days.