torsdag, januari 29, 2009

Sparkar

Kicks asså..

Har i flera veckor efterlyst IDpuder i Kungsbacka, nu två veckor senare och fortfarande utan så tog jag beslutet att ringa Frölunda torg. Tänkte att jag kanske skull kunna hinna en snabbis på lunchen för att köpa. 

Kom in och beskrev vad jag ville ha: EN medium beige och den korta borsten, enkelt!
Expediten rekommenderade ett kit, 4 burkar och 3 borstar för endast 100 kronor mer.
Jag frågade speciellt om burkarna innehöll samma mängd som den "vanliga" burken och det lovade hon att så var det.
Ingen tvekan om saken, det lät ju absolut bättre. 
Kom till jobbet utan lunch och öppnar ivrigt paketet, ser att burkarna är pyttepyttesmå. 2 gram istället för 9 gram. ringer tillbaka och flåsar av ilska i luren..

Jag blir så matt, jag som aldrig har tid för dessa ärenden.. Klämmer in dessa med näppe i mitt dagliga schema och så blir det fel. 
Tyvärr finns inget som kan kompensera det, inte ens en Helena Rubinstein necessär med provprylar i, tack så väldigt mycket.

De ville inte släppa mig missnöjd ur butiken sa de på telefon men nöjd hade jag endast varit om jag sluppit åka två gånger och fått det jag trodde jag betalde för.

Missnöjd och trött är jag. 
Träna vill jag också men min träningsverk talar för att det får vänta tills i morgon


4 kommentarer:

Anonym sa...

SAAAKNAR dig min lelle möffin..
det är inte klokt! need to talk to you, ringer senare! puss och du måste börja kommentera mera på bloggarna här runt om! =)

Anonym sa...

Hej vännen, jag tror att dom har ID smink på en salong bredvid mingel här i kba, har för mig att jag har sett skyltar om det? vart där och kollat? Puss

Chaluda sa...

Matilda: saknar dig med, leka snart?? jag har blivit så kass på att vara inne på datron överhuvudtaget
Jessica: Tack för tipset.. Köpte och fick rätt på kicks ändå, tillslut!

Anonym sa...

haj charlotte!
ville bara tipsa om att id finns både på M.O.A nere i kba (vid tio pepe typ) och på Ego (mitt emot chang kang)
roligt o läsa här om dig =)
ha d gott
kram Mia V