onsdag, januari 28, 2009

Berätta för mig, jag kan inte förstå!!!!

Jag blir så ARG! Jag blir ledsen..

Har som rutin att några gånger under dagen gå in och läsa Aftonbladet på nätet.

Det senaste dagarna har det skrivit mycket om barn som faller illa. Dagismorden i Belgien och barnen i Gaza bland andra fruktansvärda fall.

Måttet blev rågat precis när jag läste detta
Tårarna bara forsade och jag grät själv som ett litet barn. Kan inte förstå. Det är inga människor som gör på det här viset, det är odjur som ärligt talat inte borde få leva-och det står jag för. Likt ett djur som 'hugger' borde även en sådan människa avlivas.

Citerat ur artikeln länkad ovan: "Inte ens när Riley Ann, samtidigt som hon blev piskad, sa "jag älskar dig" till sin mamma slutade slagen". Efter denna mening pallade jag inte mer.

Det är sant, ett barn älskar alltid sina föräldrar, de litar troget på att de blir behandlade rätt och aldrig svikna. Vad och hur än föräldrarna behandlar sina barn är dessa alltid deras stora idoler och förebilder. Jag vet.

Skall man vara glad att barn inte förstår hur många och hemska vuxna det finns i världen? Att de naivt tilltror oss? 
När blir man ond? Dagismördaren var bara 20 år, precis uppstigen från barndomen, likt Riley Anns mamma.

Tårarna rullar fortfarande och jag kan inte förstå..

Nu skall jag gå in och pussa på min son, sitta vid sängkanten och skatta mig lycklig att han finns i mitt liv. Jag kan inte skydda honom från allt ont men jag skall göra mitt bästa in i graven och hoppas han har tur med goda människor i hans närhet.

Kan någon förklara, snälla???

LÅT VÅRA BARN VARA, HEMSKA ODJUR!!!!

2 kommentarer:

Sandra sa...

shit assa. Tararna forsar har med! Jag vet inte va ja kan saga mer for ja forstar inte hur natt sant kan handa..
fast det som skrammer mig mest ar att det faktiskt hander hela tiden...

Anonym sa...

Jag blir också berörd, jävligt berörd. Och riktigt förbannad! Som jag sa igår i telefon älskling, jag blir så chockad så jag får inte ens fram ord. Fy fan!