torsdag, januari 15, 2009

The coin!!

Nu har myntet trillat ner..

* Jag har varit trött som en idiot de senaste dagarna
* Ont i hela kroppen mot kvällen
* Det rinner och jag kan inte andas pga täppt näsa
* hör dåligt och är allmänt vimsig 

Jag är ju FÖRKYLD, sjuk så in i norden.. Helt slut! Skönt att fått dignos i alla fall.

Jag har sett ett par skor som jag vill ha, jag skall ha dem!

Nu skall jag sova, borde gjort det och en massa annat idag. Men jag har bara jobbat över, klippt hår och matat bebis. 
Borde städat, packat, handlat, duschat, tränat och fixat naglarna, men jag har ju hela natten på mig imorgon!

God Natt Kära Läsare! 

Ps. Kommentera mera, läser du ofta och aldrig vågat kommentera innan, slå till NU! Fråga mig en tokfråga kanske.

2 kommentarer:

Anonym sa...

sakanr dej gumman! ska bli kul att både du och lille prins charming kommer hit på middagen imon.
ser ut som att mamma goncalves vart och införskaffat diverse lekprylar för att unge herr peterzéns inte skall bli alltför uttråkad... jag menar, vi är ju numera sådär gamla och tråkiga och kan sitta och dricka kaffe i timmar och bara PRATA!!! hua!
love u /camelam

Anonym sa...

jag har ju skrivit tre gånger nu att jag vill veta om din vinst;)