söndag, januari 25, 2009

Amelie 23år

Efter jobbet drog jag snabbt hem och fixade snabbt till den rätta party looken: lacktajts, kortkjol, leoskjal, "High chaparall" fransväska samt skinpajjen sist men inte minst klackedojsen.



Hemma hos Amelie hade 23 pinglor samlats för att fira Amelie som bjöd på bål och paj med sallad, jätte gott! Kalaset gick städat till även fast alkoholen flödade, gissa vad som spelades på stereon?
Jessie och Sofie åkte med mig i bilen in till sta´n medans resten åkte tåg. Klev in på Valand och regerade på dansgolven. Lämnade haket vid fyra snåret.

Tack alla tjejer som alltid får mig på bra humör, saknades dock the one and only, CAMILLA!
Hade en fantasi innan festen att jag skulle klippa ut en pappdocka föreställandes Cam i naturlig storlek och dra med ut, så det skulle kännas att hon var med.


Puss Ann-Sofie!


Ett fint arrangerat foto. kläderna skulle gå i antingen svarta eller violetta toner, haha!


Vackra Nilo


Amelie med partyhatt

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fin jacka du har älskling! Hela du är fin!

Anonym sa...

Tjoo! Ni verkar ha haft en galet kul kväll. Vilket du har ganska så ofta. Kul att se dig på jobbet idag. Inte ofta man träffar dig då du bara jobbar helger och det gör ju inte jag. Men vi syns. Hej hej ///Johanna. Ps. Kände att jag var tvungen att lämna ett litet spår idag eftersom du sa till mig idag =) Ds.

Chaluda sa...

Johanna: Ja det var hysteriskt kul.. Det brukar bli något påhitt när Basse är hos pappa, klarar inte riktig av att slappa :D Kul att se dig med, tycker du kan jobba helg ibland så vi ses ;) Bra Johanna och fortsätt med det!

Anonym sa...

åh jag gråter. saknar mina tjejer. planerar för en hemvisit snarast. återkommer med datum, men det lutar åt helgen den 6... =)

kärlek i mängder /cam