onsdag, januari 28, 2009

Studiedag..

Min son har tillbringat hela dagen med mormor, och jag har arbetat.
Tränade hårt på lunchen, mycket ben. Kommer bli skönt att känna av det i morgon. Idag var det bara tjejer och gamla gubbar på gymmet så då vågade tösen på att pröva maskiner. 

Vi handlade på Coop idag igen med moster Caroline. Blivit riktigt seriös nu och köpte 'Geinomax recovery' som skall intas efter träning. Kolhydrater och protein - så jag köpte lite bananer också, innan träning kanske? 
Man blir så hungrig och sugen efter man tränat så jag klarar mig inte till middagen som jag alltid annars brukar. Låter som jag tränat ett år men dessa dagar har varit olidliga på grund av hungern, chokladdrycken i kaffemaskinen har ofta varit lockande. 
Hade tagit en om jag visste att jag inte var så åpen att jag alltid skållar tungspetsen innan den svalnat.

Sebastian såg tomten i kassan -en alkis med grov hårväxt. Skratta ihjäl mig, sedan skämdes jag, Man skrattar inte..

Lång dag med lite vila.

Det vankas läggdags tidigt i kväll...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag såg faktiskt också tomten idag, på ICA... han åker fort mellan städerna. Har han trimmat renarna? Mysigt att du ska sova tidigt älskling, skulle göra vad som helst för att få ligga bredvid dig och hålla om! Puss!! /din