torsdag, januari 15, 2009

Sorry!!

Vet att minst halva av Sveriges befolkning sitter med spänn och väntar på nya inlägg.. Ber så mycket om ursäkt..

Men jag döööör!!!! Är så trött, lägger mig seriöst i samma tid som Basse. Håller på att tyna bort, av sömnbrist om det går.. Vad händer? Vårtröttheten?? Hoppas, eller ni fattar..

Min älskade bror fyllde 12år igår så jag var på kalas lite för sent och Basses sömn fick naturligtvis också lida.

Idag är det jobbaöver och fix inför resan till Stockholm på lördag.
Fredag kväll är det födelsedagskalas/avskedsfest/lyckatillfest/tacksägelseparty, aa you name it..
Detta är för Camilla i alla fall och gråter floder när jag tänker på att hon inte skall bo runt hörnet längre, åååh va jag är EGO!!!

Ja, mitt veckoschema är nu redovisat så tack för mig!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Om du behöver sova ut har jag en famn att erbjuda!

Sandra sa...

ja me =)

Anonym sa...

amore, mi casa su casa!