onsdag, januari 07, 2009

bättre sent än aldrig..

Startade redan i början på december att fundera ut hur min "Hänt 2008" lista skulle se ut.
har inte skrivit någon än, det tar liksom lite tid och tänk, vilket jag ärligt talat sällan lägger ner på min blogg. För att göra det hela enkelt tar jag till med punkterna igen, som vanlig när det blir lite mycket; Hatar tjafs!
  • Startat en ny yrkesbana, ekonom på elektronikföretag
  • Passade på att byta från att sälja kläder till att bli elektroniksäljare (extra)
  • Avslutade ett tre år långt förhållande
  • Pappa separerade med sin sambo efter 17år :'(
  • Fick fast arbete
  • Jag var med på min systers förlossning och vi fick en liten Hampus
  • Vann en stor vinst och hade mina "two weeks of fame" i TV/Radio. Träffade samtidigt en härlig kille - Patrik - bäst av allt
  • Skaffade blogg, härligt att få skriva av sig
  • Insåg att "tid är viktigare än pengar" även gällde mig, och avslutade två arbeten
  • Haft min första depression, nyttig!
  • Min bästaste vän - Camilla - Kom in på sin drömutbildning. Betyder mycket för mig
  • Påbörjat mitt liv som Gran Gitarrspelare :)
  • Jag blev mamma till en treåring
  • Glömde nästan av, tog ju mitt körkort och har köpt min drömbil
Glömmer lätt, tar med irrelevanta händelser och tjatar på.. 

Bästa året ever, det förtjänade jag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det förtjänade du alla gånger! :) Puuusss!

Anonym sa...

GRATTIS!
Jag hade också ett bra år, trots no job eller school(i början), och trots håglöshet och andras klagomål!
Heja oss! :D

Anonym sa...

Hej! Jo jag kommer ihåg att jag såg ditt namn nånstans på nån vinst? Kan du inte skriva den historien för att friska upp mi´tt minne;)