måndag, januari 26, 2009

Dvala på G?

JAAAG DÖÖÖÖÖÖR!!

Är så trött! Somnade i soffan under Bolibompatimmen, efter två misslyckade försök då jag är en mycket eftertraktad kvinna- en på dörren och en på telefon..

Får så dåligt samvete när man inte är på topp på våra lediga dagar, sova är att slösa bort värdefull tid som jag inte har. Inte acceptabelt men i dag var jag utom kontroll.

Varit på K-mässan och inhandlat byxor*2 och t-shirt till Basse samt fin väst och ett träningslinne till mig. Hade nästan glömt av hur man shoppar. Storhandlade på Coop och köpte fika, första semlan och Basses älskade dammsugare.


Smeagol?? "My precious"

Arbete i morgon och träning på lunchen, skall få igång min kondition. Tjejmilen till sommaren??

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, ni anmäler vi oss till det.. Så måste vi helt enkelt göra det. Puss

Sandra sa...

ja kommer och hejar =)
Står beredd med vatten och lite sånt kul

Chaluda sa...

Oj helt plötsligt skulle jag visst springa en mil... Jaha

Anonym sa...

Jag kanske kan fixa en bil som kör dig halva streckan. Spring 2 kilometer, så tar vi bilen 9,6 km och så får du springa 2 sista km också... så vinner du på rekordtid! ;)

Chaluda sa...

P: Var beredd med syrgas och några liter blåbärssoppa :)