fredag, januari 16, 2009

Tacksam

Jag har så otroligt mycket att vara tacksam för.

Såg en övningskörningsbil på väg till jobbet, så glad att jag har fixat det där alltså.
Ett litet kort som man underskattar otroligt mycket; ett ansvar, möjlighet, bekvämlighet.

Jag satt där i min bil trött men lycklig samtidigt gaphalsandes på T.Is Dead and gone.
Körde runt i en rondell och en man upptäckte mig mitt i akten, jag drog fort upp handen mot munnen, så att han typ kunde tänkt " jaha hon satt och gäspade bara, så fel man kan ha"
Vilken skön reflex, smart Challe, han trodde nog jag var dum i huvudet. Så uppenbart ju.

Är i alla fall glad över att jag har körkort och bil, otroligt glad!

Nu skall jag gossinana, får måla ögonlocken och sitta och sova i kontorsstolen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lott, ring mig när du ser detta, dina telefoner är ju inte på :)
ses ikväll, puss

Anonym sa...

Hoppas nu att du får en avslappnad och mysig helg i sthlm.. Och hälsa Cam från mig ikväll.. puss