lördag, januari 03, 2009

Basse tje åj!.

För några dagar sedan fyllde min älskling tre år. Hade kalas hemma hos pappa Johan med mor- och farföräldar samt en liten del av min stora syskonskara.

Farmor Helena som fick Kungsbackas Kulturpris 2008 bla för sin konstnärlighet hade bakat en jättegod och minst sagt fin tårta.
 
 WallE ser ni va?

Basse fick en pannlampa. Den kan ju ha när han skall ut och vandra i natten

Även då fick han onödigt mycket paket men även en hel del nyttiga saker som kläder. 
Det var i alla fall en lugnt födelsedagskalas om man jämnför med de två andra med en liten skara beundrare. 
Barnkalas får väl komma inom kort.  

Nu är Patrik färdig med frukosten, sikken lyx jag har :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det ska börjas i tid med nattorienteringen.. ;)

Anonym sa...

åååh precis en sån tårta önskar jag mej när jag fyller 23 =)

Anonym sa...

Gud vilken söt tårta!!!

. sa...

vad exakt är det?

Chaluda sa...

Artistic: Det? syftar du på tårtan? Googla WallE så får du svar.. Disney åå disney