torsdag, januari 29, 2009

Saknar såå!

Sitter hemma nu, min andra lediga torsdag sedan de nya tiderna med Sebastian.

Fan vad jag inte kan vara ledig. Är så rastlös, måste ju göra något. Kan inte bara vara hemma. Jag är ju fri att göra vad jag vill. Utmanade mig själv idag. Åkte direkt hem från jobbet och stannade här. Har städat som en tok, läst, tänkt och saknat..

Det är ju först när man får tid över och får tid till att tänka som man kan känna. När dagarna inte går i 380km/h pam pam pam!

Jag saknar dig så Camilla, försöker att inte tänka på det men dagar som dessa kommer det ikapp mig. Jag vet att det alltid kommer vara vi och jag känner hela tiden att du är med mig. Hör dina ständiga peppande ord och ditt underbara skratt i mitt huvud. Älskar dig!

Jag saknar dig Sebastian när du inte är här, vill ha dig här ständigt. Du är den största delen av mitt liv och allt känns inte riktigt ok när du inte är här, kom till mamma! i morgon kväll skall vi hyra film och mysa i soffan :)

Saknar dig Patrik, men snart är du här. Du är så snäll och go och tänker alltid på att jag skall ha det bra, det uppskattar jag till tusen, PUSS!

Pappa, jag saknar dig med, ring! 

Kära någon vad personligt det blev här då.. Men behöver nog det här inlägget för mig själv att lugna ner mig med. Anledning att tänka efter.

Kvällspromenad?

5 kommentarer:

Sandra sa...

måste kännas bra att veta att man är såå saknad och älskad, fast man egentligen inte är så långt bort..

Daniel sa...

Kärlek å omtanke finns alltid trots saknad å avstånd.

Chaluda sa...

Sandra: Är det någon som man vill vara med så spelar det ingen roll om denne är på månen eller inne hos grannen. Avståndet spelar ingen roll... Naturligtvis saknar jag dig med Sandra men jag har ju fått vänja mig sedan flera år.
Daniel: Så sant Daniel, du är på riktigt en klok man!

Anonym sa...

Saknar dig!

Sandra sa...

Ja men det förstår jag ju, jag saknar många gånger någon som är i samma rum...

och jag syftade heller inte på att jag "borde" ha varit nämnd heller, det är också nått jag har vant mig vid i flera år ;)