tisdag, april 28, 2009

Vissa dagar asså...

I dag känner jag mig som världen sämsta människa. Säg fan inte att jag inte är det för då blir jag bara ännu mer sur än vad jag redan är! Bad things happens to me all the time.

Jag har jobbat 8-19.30 idag och är båda trött och hungrig= asdåligt humör.

Min bästa Nilo ringde och piggade upp mig, skall dit på lite hemmafrusTV och mys, tredje veckan på rak. 

Varför hänger jag inte med i svängarna? Är jag efterbliven eller bar dum i huvudet? Jag hinner inte med mitt liv känner jag och vet inte hur jag skall lösa det. För jävvla hemskt!

I alla fall älskar jag min son mer än något annat, vi behöver lite ensamsemester. Bara jag och han och vår galna fantasi.

Nilo räddar dagen
Polarna

2 kommentarer:

Christian sa...

Ensamsemester låter som en perfekt bot. Precis samma tanke som jag hade när jag bokade in en minisemester för A och mig i Köpenhamn nästa helg.

Kan ni inte dra till Nordens Ark? Massa coola djur, lagom avstånd från stan. :)

Chaluda sa...

Christian: Jo det får nog bl något sådant, eller en helg på en bondgård? Hade varit gött.
Åå Köpenhamn är nice, det kanske skulle varit något.
Något får det bli efter helgerna med jobb som väntar.