måndag, april 06, 2009

Hendrix feber

Fick en fråga av en god vän angående mitt gitarrspelande, visst ser man att jag börjar bli proffs på det där. Där spelar jag "Teddybjörnen Fredriksson" och sjunger. Även det är jag grym på -att sjunga. Ni skulle hört asså! 
Min svåger skämdes över mig, men han skäms ju så lätt. Jag var nöjd i alla fall, det är ju det som räknas.

Skönja mitt fina fingergrepp kring halsen

Nu skall jag kolla på "Ballar av stål". Borde sova men kan ju inte missa detta fantastiska program.

4 kommentarer:

Patrik sa...

...och jag saknar dig älskling!

Jessica sa...

tackar :) någon kommer saknas på lördag, får ta igen det snart. Hade vart grymt med en gitarrspelande charlie hos oss. Puss

matilda sa...

Missy! Varför kom du inte i lördags? puss

san sa...

ja tycker du kan lägga upp ett film klipp när du spelar så vi också kan höra hur proffsig du är
=)