måndag, april 06, 2009

Trött

Jobb på Siba idag, aslugnt. Vilket framkallar lite ångest nu i svåra tider då man vill prestera bra.

Mamma bjöd på söndagsmiddag, tänkte införa tradition med söndagsmiddag i familjen. Nästa gång är det storasyster Annicas tur. Efter det min, då blir det stuvade ärtor med fläsk.

Har haft marängsvissafton med Gabriella i kväll, utan marängsviss. En astråkig film och polkagris fick det bli. 

Mobilen är borta igen, gör en efterlysning här och nu. Eller så köper jag en ny, iPhone? Med lite Sibafix kan jag nog greja en lätt.

Sibaskjortan är på

Har lite bilder från utgången igår, kanske lägger upp dem- kanske inte. Får se! 

1 kommentar:

Patrik sa...

Marängsvissafton utan marängsviss. Roligt! I såna fall hade jag chips-och-dip-afton utan chips och dip. :P Hoppas du sover gott mitt hjärta! Pussar