tisdag, april 14, 2009

Påskhelg

Har haft en riktig semester får jag säga. Slappat och känner mig riktigt utvilad. Lovar mig själv att det inte får gå så långt innan nästa uppehåll i vardagen. Redan om två veckor är det Simply med Jennie. Lyxliv ju!


lite bilder

Basse showar på scenen uppe på Patriks jobb

Äggstol i påsktider

Basse kände sig som hemma


det finsate man har sätter man på bordet, eller receptionen

Mamma och son på Skansen, tittar på tomtens hästar

Fina killar

Kanonbra!



Strindbergs port


påväg hem

Trött på tåget hem efter en tuff helg i huvudstaden

Tack för en underbar helg Patrik och Sebastian!

3 kommentarer:

Patrik sa...

Jag saknar er så otroligt mycket!

Johanna sa...

Det ser ut som i haft det helt gudomligt i Stockholm. Har själv vart lite lång-ledig. Det är skönt =) Ta hand om dig. kram Johanna

Jonna sa...

Jag tror det var jag och Cam som pratade om det, hur otroligt glada vi är för din skull. Du har verkligen lyckats med allt och att din son är en guldklimp som man bara vill äta upp är en annan femma ;-) Men du verkar också har funnit dig en klippa till pojkvän och det får oss alla att le =) Sitter bara och ler när jag tittar på dina kort. Hoppas vi syns snart.
Många krmar och en puss på kinden till Basse//JOnna