onsdag, april 29, 2009

Drömmer

Sitter och tänker tillbaka på helgen.

Jag fick träffa nya underbara människor, umgås med en när och kär vän och bara vara.
Vi strosade runt på staden och njöt av det underbara vädret.

Jag måste säga att jag är glad som har en vän som Jennie, hon håller mig under ett ständigt skrattanfall och är den lättaste människan att umgås med som jag vet, inga krussiduller alls. Ändå finns hon där som en ängel och vakar över både mig och sitt gudbarn Sebastian.

Vi spelade in en hysteriskt rolig film som jag gärna vill dela med mig av, kanske kommer inom kort. Måste cencureras en del, en hel del.

Onsdag och vardagen har verkligen gjort sig påmind, men vad händer i morgon? Halvdag och kärt besök av Pat från vår underbara huvudstad! Lovley!

BRYT!

Nu skall jag åka hem och mysa med min lille kille.

3 kommentarer:

Christian sa...

Censur borde förbjudas, haha.

Chaluda sa...

Christian: Nja, hahah kanske inte i detta fall...

. sa...

Vad fin du är som skriver sådära. Vi skall snart rymma med våra barn. Om vi så skall behöva jaga föda med spjut för att överleva skall vi fullfill or dreams.