torsdag, april 16, 2009

God Morgon!

Ja, jag vet att jag tjatar med det är faktiskt min blogg.
Vart skall jag flytta, skall jag ens flytta?
Blir tokig på detta och får inga riktiga svar. Jobbigt!

Lägenheten var fin igår
Fördelar: Bra område, nära mormor, moster&kusin, pappa och farmor&farfar för Basse, nära centrum, minst 1000.- billigare än idag. Lika stor som den jag har idag men finare. Bra pris, kul att äga eget
Nackdelar: Endast ett sovrum, tredjevåningen, ingen uteplats, inte så billigt(måndasvis) som jag skulle vilja, ingen carport(knappt parkering)

Ja, Charlie hur blir det?


Vet ej!

Idag har Patrik namnsdag, glöm inte att gratta honom då, hehe

4 kommentarer:

Patrik sa...

Följ magkänslan men tänk långsiktigt älskling! Puss!

Johanna sa...

Hola!
Om du vill veta min åsikt så lyder den såhär: Jag tycker tyvärr att de nackdelar du skrivit upp är för många och avgörande. Jag skulle hellre väntat ett tag till o se om någon annan nappar på tex ett byte. Att det bara är ett rum kommer nog bli jobbigt i längden. Så Charlie, stå ut ett tag till. Man måste inte slå till på första bästa vet du väl. Skriv ut massa lappar och placera ut i de områden du skulle vilja bo och även ett inlägg på tex blocket om att du är intresserad av att byta lägenhet. Oh tänk efter riktigt noga innan du slår till så att du ej ångrar dig i slutändan. Just my opinion! =)

Jag sa...

hrm, men du behöver väl minst två sovrum? Basse vill väl ha ett eget tids nog

Chaluda sa...

Alla: Min tanke är att jag skall sova i vardagsrummet så Basse får ett eget rum. Det finns ju tusentals människor som lever i en etta, eller?