onsdag, april 29, 2009

Efter klockan 17.30

Älskar att hämta Basse på dagis!

Väl hemma lagade vi bilmakaroner och köttbullar. Vi tog en filt och satte oss i vårt höga gräs och mumsade i 45 minuter. Vi satt och pratade länge och miljoner tankar trillade ur hans mun, det är det bästa jag vet.

Ruskade i ordning lite i trädgården och hittade en padda under en presenning. Den var rolig.

Mina båda systrar dök upp på besök, trodde de skulle ha något slags "hur mår du?"-möte med mig i tråkiga tider men icke. 
Caroline kom med pengar hon varit skyldig sedan jul och Annica kom med blommor och choklad som hade levererats till jobbet idag(vi jobbar båda på SIBA). Från en nöjd kund tänkte jag- snacka om löneförhandling.

Blommorna var från Patrik som ville pigga upp mig lite, jag blev så glad. I förrgår fick jag tulpaner av Basse, blev lika glad då.

Fina blommor från Patrik...
....och fina från Basse som han plockat själv

Det har kortfattat varit en jätte bra eftermiddag. Hoppas på en bra dag i morgon också.

3 kommentarer:

Patrik sa...

Va go Basse är! Längtar efter honom! Blommorna var ju jättefina, mycket finare än vad de var på bilderna när jag beställde. Wiiih! Vi ses snart älskling! Puss

Jonna sa...

Vad söt han är Basse=) Vi får åka och bada i sommar när alla tjejer kommer hem, så får du ta med din Patrik också och Basse såklart=)

Men Brittan - that's the big news! Vi kommer ha så himla kul =)=)

Massa kramar Jonna

Chaluda sa...

Jonna: Min goss Basse! Klart vi skall, planerna om en beach-2009-kropp har gått i stöpet så en privat strand kanske :) ehehe..
Men fan vad jag vill Brittan, allt i min makt!!!