fredag, april 03, 2009

Lonley I´m so lonley

Fler och fler läser min blogg men mindre och mindre kommenterar, hur kommer detta sig?

Skall snöra på mig löparskorna och springa rundan innan mörkret lägger sig och alla tjuvar kommer. Alla kriminella är tjuvar, det tror i alla fall Jennie. Hon sa det.

Känner mig lite rastlös och hittar gärna på något bus i kväll. Kom och kidnappa mig vem som helst nästan, bara ingen tjuv.

Fast jag har ju en hel del att göra, fortfarande massa tvätt och ett äckligt golv som också vill tvättas. 
Sedan har jag ju min frimärkssamling som jag älskar att sortera ensam på fredagskvällarna när jag är barnledig. 

Ärligt känner jag mig jävligt osocial since Cam left, har jag gjort något sedan dess? Nää Bara sörjt.

Nu förväntar jag mig en brutal kidnappning, på skoj såklart.

2 kommentarer:

Christian sa...

Frosta av frysen är också ett populärt fredagsnöje, har jag hört.

tant sa...

och att stryka