lördag, april 11, 2009

Jag är inte död

Jag är i Sthlm och har det gött.

Har egentligen en massa att skriva men har inte riktigt tid. Har fullt upp hela dagarna och brist på internet. Idag har vi bjudit Pats föräldrar på påskbord. Igår var vi på Skansen och kollade på björnar, åkte båt och gick i gamla stan. På torsdagen spenderade vi dagen på staden samt på Patriks jobb.

Har en massa trevliga bilder att dela med er men jag delar med mig av denna sålänge

Lite lycka!

Vill också passa på att tacka Jennie för hennes fina insats i det förra inlägget. Klockrent beskrivet har jag fått höra. Bra jobbat. Utdelning av röda Rollo och Red Bull kommer att ske.

1 kommentar:

Johanna sa...

*haha* Han är ju bara helt underbar den där lilla Basse =) Sikket skönt garv. Glad Påsk på er!

Kram Johanna