tisdag, februari 24, 2009

Picknick

Sebastian såg bilderna från i lördags och blev lite avundsjuk.

Så idag överraskade jag honom med hans favoriträtt: pludding(blodpudding), lingonsylt och rivna morötter.
Maten serverades på golvet tillsammans med levande ljus och kuddar.
Istället för Melodifestivalen i bakgrunden gick Bolibompa och vi mös ordentligt.

Efter maten serverades äppelpaj och maniljsås, lite vardags lyx! Sedan fram med playdoo.

Basse sover och nu står jag här med vad som är left over. Disk! Även ett par timmars matlagning då luncherna är slut. Men gött blir det. Både i plånkan, på kroppen och i munnen.


Dukat för fest!

Jag ringde Loréal idag också för att reklamera mitt hår. Herregud vad hon hade fått öva på att ta emot onöjda kunder. Lät som att hon läste ur ett manus typ, fast ändå lyckades få mig lugn =mirakel.
Hon skulle skicka en gratis slingning till mig. Fan vad mitt hår kommer bli förstört. Kommer behöva köpa svindyra inpackningar, "leave in" produkter o s v. 
Jag kommer bli fattig men blond, Because I´m worth it!

4 kommentarer:

Anonym sa...

ååå va mysigt ni haft det!!! en picknick får det nog bli för oss oxå i veckan!!!!
ta hand om er! kram

Anonym sa...

Vad mysigt ni ser ut att ha haft det älskling! Nu ska jag gossinanna. :P Hoppas du sover gott, snart får jag sova tätt intill dig! Pusss!

Anonym sa...

weee.. vilken mysig mamma du är charlotte!! :D
kram kram

. sa...

goshetjolleth, nä få ja som e shå liten som alfons när han är med storkusinerna sova bjevid dig?